Ny vinklub løber med e-handelspris

Nethandelsbranchen har uddelt et hav af priser i går, og årets pris over dem alle, Guldprisen, gik til Winefamly, der betegner sig selv som en vinklub – eller “interesseorganisation for vinelskere”.

Winefamly opererer med et månedligt abonnement på 75 kr., og når det er betalt, kan medlemmet ifølge websitet købe op til 24 flasker til Winefamlys kostpris.

Bag priserne står brancheorganisationen FDIH, hvis adm. direktør Nils Ralund begrunder valget af prismodtageren sådan her:

– Winefamly mestrer logistikken, involverer brugerne og har leveret imponerende resultater fra dag et. Det er opskriften på en sund forretning, som har internationalt potentiale. De har ikke hældt gammel vin på nye flasker, men derimod skabt innovation i en traditionel branche til gavn for både leverandør, virksomhed og forbrugere.

Coops nye medlemsapp, Coop Medlem, fik aftenens publikumspris.

– Vi er utroligt glade for og stolte over prisen, fordi det er brugerne, der har talt, hvad der er helt afgørende for os, siger Annette Buck, chef for CRM & Marketing i Coop Medlemsprogram  i en pressemeddelelse.

Her er vinderne i alle kategorier:

DEL
Forrige artikelRekruttering fra kanten kan sikre arbejdskraft til butikker
Næste artikelNy arbejdsnedlæggelse hos Danish Crown
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.