Ny konceptdirektør skal samle Coop-familien

Coops kæder bevarer deres navne, men på de indre linjer skal Mikkel Karlsson samle koncepterne under en fælles paraply

Mikkel Banke Karlsson, formatdirektør i SuperBrugsen Foto: Helle-Karin Helstrand

Overskriften for den nyudnævnte konceptdirektør i Coop, Mikkel Karlsson, bliver at samle Coop-koncepterne endnu tættere på hinanden under én paraply – ikke mindst for at effektivisere og spare penge.

Men fælles kædenavn får butikkerne næppe de første mange år.

– Rejsen begyndte...

DEL
Forrige artikelPolitikere ser på lavere afgifter
Næste artikelSelv en lang uge får en ende
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.