Ny kommunikationschef til Lidl

Morten Vestberg, 36, er ny kommunikationschef i Lidl

Foto: Morten Vestberg

I en rum tid har Lidl stået uden kommunikationschef, efter Rikke Brandes forlod Lidl tidligere på sommeren.

Nu har Lidl dog fundet sin nye kommunikationschef i Morten Vestberg, 36, der trods sin relative unge alder allerede kommer med en tung kommunikationserfaring fra store internationale virksomheder som Vestas Wind Systems, Hummel og Lego Group, hvor han henholdsvis har arbejdet som kommunikationskonsulent, Senior Karma & Corporate Communications Specialist samt Communication og CSR Manager.

Om opgaven som ny kommunikationschef i Lidl, siger Morten Vestberg:

“Vi skal med vores kommunikation, og sammen med hele Lidl-forretningen, lykkedes med at f√• alle danskere til at have Lidl som deres fortrukken dagligvarek√¶de. Derfor forts√¶tter vi med at fort√¶lle sp√¶ndende historier om de mange kvalitetsprodukter, man kan k√łbe i Lidl fra b√•de ind- og udland. Vi vil gerne overraske danskerne med disse historier og g√łre det p√• de mest relevante platforme – online s√•vel som offline”.

“Danskerne vil gerne vide mere om deres dagligvarek√¶de, derfor vi vil l√łbende fort√¶lle mere om, hvem vi er, og hvordan vi driver en effektiv forretning p√• en ansvarlig m√•de i Danmark og samarbejder med vores lokale leverand√łrer”, fort√¶ller Morten Vestberg.

Morten Vestberg har en Bachelor i Marketing og Management, en Master i Corporate Communication og HD i organisation og ledelse, alle uddannelser fra Aarhus School of Business.