Ny kampagne skal styrke mærkevarer

13 mærker deltager i ny kampagne fra Dagligvareleverandørerne (DLF), der skal sikre innovation.

Dagligvareleverandørernes nye kampagne vil styrke kampen for "mærker, du kan stole på". Foto: DLF

Dagligvareleverandørerne starter en ny kampagne for at gøre forbrugerne opmærksomme på mærkevarernes værdi og for at styrke mærkevarernes position på det danske marked.

Det oplyser Dagligvareleverandørerne (DLF) i en pressemeddelelse. Kampagnen vil samle mærkevarerne og etablere en...

DEL
Forrige artikelCoop spår op mod 40 pct. til egne mærker
Næste artikelStore varehuse viser krisetegn
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.