Ny Irma skal tilpasses kundernes behov

Turister, pendlere og lokale skal sikre den nye Irma i Illum en omsætning, der gerne må nærme sig 70 mio. kr. om året

Efter to års pause er Irma igen rykket ind i underetagen i Illum på Strøget i København. Foto: Helle-Karin Helstrand

Kommer man ind i Illum fra Strøget, mødes man af to mandshøje, mere end 100 år gamle kvinder i blå kjoler.

Det er Irma-piger, der skal vise vej til kædens nye butik, der ligger en etage nede på Illum Underground.

– Mange københavnere ved godt, hvor Irma ligger. Det er kun to år siden,...

DEL
Forrige artikelIrma vil skabe sociale fællesskaber for kunderne
Næste artikelID-krav skaber vold mod kasseassistenter
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.