Nu vælger 550.000 selv tilbudsaviser

digitale tilbudsaviser mærkeleverandørerne
Arkivfoto: John Ehbrecht

Et pres på priserne i omdelingen af en svindende mængde tilbudsaviser er en væsentlig årsag til, at det lille børsnoterede selskab North Media kom ud af 2015 med et underskud på 12 mio. kr. på bundlinjen.

Året før gav et overskud på 23 mio. kr.

I dagligvarebranchen er North Media især...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelDansk Supermarked fejrer: Vi har overhalet Coop
Næste artikelNy butik vil sælge økologi i løsvægt
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.