Nu vælger 300.000 selv tilbudsaviser

1,1 mio. ud af 2,7 mio. husstande siger nej til reklamer. Men tæt på 30 pct. af dem får alligevel skræddersyede tilbudsavis-pakker.

Antallet af husstande, der modtager alle de tilbudsaviser, som håbefulde detailkæder sender ud til dem, daler fortsat.

Et godt stykke over en million –...

DEL
Forrige artikelCoop vælger nyt bureau til corporate branding
Næste artikel7-Eleven i Danmark opnår første overskud i Danmark
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.