Nu har Irma fået sin egen strategi

Irmas direktør Søren Steffensen mødtes med kunder, der gerne ville bevare deres butik Foto: Helle-Karin Helstrand

Den 8. marts åbnede Irmas første butik med det nye koncept på Hellerup Station. Konceptet består ifølge kædedirektør Søren Steffensen af en conveniencebutik med et tilhørende supermarked og henvender sig til den kvalitetsbevidste madelsker og idealisten.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelEasyfood får flere store kunder
Næste artikelIrma melder om salgssucces i Kina
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.