Nordiske forbrugere køber flere dagligvarer på nettet

Dansk Handelsblad udkommer i denne uge med en ekstra sektion, der i anledning af den store internationale konference, Shoptalk Europe, blandt andet handler om omnichannel og nethandel med dagligvarer.

Foto: Helle-Karin Helstrand

Forbrugerne i de nordiske lande køber i gennemsnit markant flere dagligvarer via nettet i dag end for et år siden. Men mens Danmark i flere år lå i front, har de norske og svenske forbrugere halet ind på danskerne.

Det viser PostNords netop offentliggjorte rapport ”E-handel i Norden”...

DEL
Forrige artikelBREAKING: Bilka overtager Kvickly i Randers
Næste artikelTesco leverer pænt første halvår
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.