Nielsen: Træf bedre beslutninger om priserne

Nielsen har lanceret en løsning, der giver mulighed for at træffe mere optimale beslutninger om prisændringer

Branchen investerer i dag milliarder i prisreduktioner og tilbudskampagner, men de gavner kun sjældent forretning. Arkivfoto: Axel Søgaard

Dagligvaremarkedet står stille. Når leverandørerne og detailhandlen ikke kan sikre en bæredygtig, profitabel forretning gennem salgsvækst, må de i stedet forbedre driften via optimering.

Et af de steder, der kan optimeres mest, er på prisen. Branchen investerer i dag milliarder i...

DEL
Forrige artikelHold styr på “ambassadører” på sociale medier
Næste artikelSpar bidrager til international vækst
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.