Nettos topchef kræver omsætningsvækst

Der blev talt ned, alle koncentrerede sig - og så klippede Mads O. Krage snoren til Nettos nye discountbutik. Til højre ses direktør for Netto Danmark, Brian Seemann. Til ventre butikschef Daniel. Foto: Henrik Frydkjær

Nettos nye butikskoncept skal løfte hele indkøbsoplevelsen. Der bliver lagt vægt på at skabe større butiksoplevelser. Men den overordnede ambition er imidlertid mere kontant: Det nye butikskoncept skal skabe omsætningsvækst i en større målestok end i de seneste mange år.

[caption...
DEL
Forrige artikelNyt Netto-koncept skal hamle op med Remas købmænd
Næste artikelDaloon-vækst i Danmark på ni pct.
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.