Nettos store vækst er i Sverige og Polen

Netto er klar til at ekspandere både i Danmark og i udlandet.

Ifølge adm. direktør i Netto International, Michael Løve, har kæden sat et strategisk mål om årligt at åbne 40 butikker i Polen og 25 i Sverige. Foto: Henrik Frydkjær

Netto skal være meget større i udlandet, hvor de to vækstmarkeder for Netto er Sverige og Polen.

I Danmark vil Netto også udbygge kæden med et mål, der hedder 600 butikker, mens man i Tyskland stort set vil holde fast i den nuværende størrelse.

Netto er den eneste danske kæde, der har...

DEL
Forrige artikelVi lider af beslutningstræthed
Næste artikelStemmesøgninger eksploderer – hvad betyder det for detailbranchen?
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.