Nettodirektør forventer højere markedsandel

Netto melder om salgsvækst i 2016 og positive takter i første kvartal af 2017

Netto har valgt at fjerne et produkt fra hylderne, som er under mistanke om at være kopiering. Foto: Helle-Karin Helstrand

At en analyse påviser, at Netto taber 2 pct. af kædens kernekunder på et år, er ikke noget, der får Nettos landedirektør i Danmark til at ligge søvnløs. Selv om tabet lyder af meget og bygger på tilbagemeldinger fra 3.000 forbrugere, peger Brian Seemann Broe på, at analyserne ofte...

DEL
Forrige artikelEn livsnyders bekendelser
Næste artikelFå forbrugere betaler punktafgifter
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.