Netto tester nyt butikskoncept

Det nye koncept testes i Tyskland, oplyser koncernchef Per Bank.

Adm. direktør i Dansk Supermarked, Per Bank, løftede lidt af sløret for Nettos fremtid på et møde i København torsdag. Foto: Flemming Effersøe

Dansk Supermarked tester et nyt koncept i Tyskland, der skal danne grundlag for en revitalisering og modernisering af hele Netto-kæden.

Det afslørede Dansk Supermarkeds koncernchef, Per Bank, torsdag aften ved en gallaaften for detailhandlere, arrangeret af Detail-forum.

Udrulningen af det nye...

DEL
Forrige artikelNetto lancerer økologisk projekt i børnehaver
Næste artikelNespresso får pris for kundeoplevelser
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.