Netto og Løgismose vil hæve convenience-kvaliteteten

Det nemme måltid er i kraftig vækst, og derfor vil Netto og Løgimose Meyers hæve kvaliteten af den mad, danskerne spiser

Fotos: Ulrik Samsøe Figen

En stor gruppe skoleelever flokkes omkring Nettos danske landedirektør Brian Seemann Broe, der uddeler Løgismose kefir med granola, en slags müsli, ved Banegården i Aarhus.

Anderledes begejstrede er de unge, når der selv skal laves mad i køkkenet. En tidligere undersøgelse fra...

DEL
Forrige artikelKunderne betaler vores løn
Næste artikelE-handel vil påvirke fremtidens huslejer
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.