Netto mister terræn i avisernes pristjek

Dansk Supermarked kalder pristjek fra Søndagsavisen fejlbehæftet, men benytter det i markedsføring af Føtex

Kan man tage et pristjek fra et de trykte medier for gældende, eller er det blot et øjebliksbillede, som en tabende kæde må lide under i ugerne efter?

Det kan nok diskuteres, og svaret afhænger formentlig af, om det kommer fra én, der ligger i top – eller fra de uheldige i bunden.

Men...

DEL
Forrige artikelJuiceproducent vil støtte det lokale
Næste artikelStigende forbrug skal komme danske butikker til gode
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.