Netto lancerer flest nye mærkevarer

Kunderne i Netto præsenteres for flere produktnyheder fra mærkevareindustrien end i supermarkederne

Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

Netto er den kæde i dansk dagligvarehandel, der lancerer flest nye mærkevarer. Netto præsenterer klart flere produktnyheder fra mærkevareleverandørerne end super-markederne og varehusene – og det til trods for, at dagligvareleverandørerne kritiserer kæderne for at være præget af et...

DEL
Forrige artikelDansk Supermarked accelererer den digitale rejse
Næste artikelMange Meny-købmænd har røde tal på bundlinjen
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.