Nestlé ramte plet med økologisk kaffe

Omsætningen i Nestlé Danmark øgedes i 2016 med 4 pct., bl.a. fordi danskerne drikker mere instant kaffe.

Nestlé Danmark slog i 2016 igennem med en økologisk variant af Nescafé.

Fødevarekoncernen Nestlé ramte lige ind i den økologiske trend med lanceringen af en økologisk variant af Nescafé instant kaffe.

Det har været medvirkende til et godt resultat sidste år, som Nestlé Danmark har offentliggjort med sit årsregnskab for 2016.

Nestlé Danmark kom ud af 2016...

DEL
Forrige artikelNetto fjerner muligt kopiprodukt
Næste artikelFødevarepriserne tager et nyt hop
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.