Nespresso får pris for kundeoplevelser

Torsdag stod Detail-forum for årets store prisuddeling til detailhandlere.

Repræsentanter for de nominerede kæder til prisen Årets kundeoplevelse, hvor Nespresso vandt. Foto: Flemming Effersøe

Hele fire kæder fra dagligvarehandlen var nomineret til priser ved Detail-forums award dinner i København torsdag. Ingen af kæderne vandt dog, men dagligvarebranchen blev dog tilsmilet med en pris, nemlig prisen Årets kundeoplevelse 2017, der gik til Nespresso.

Detail-forum, der er en...

DEL
Forrige artikelNetto tester nyt butikskoncept
Næste artikelGrøntsager rammer rekordpriser
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.