Nespresso får pris for kundeoplevelser

Torsdag stod Detail-forum for årets store prisuddeling til detailhandlere.

Repræsentanter for de nominerede kæder til prisen Årets kundeoplevelse, hvor Nespresso vandt. Foto: Flemming Effersøe

Hele fire kæder fra dagligvarehandlen var nomineret til priser ved Detail-forums award dinner i København torsdag. Ingen af kæderne vandt dog, men dagligvarebranchen blev dog tilsmilet med en pris, nemlig prisen Årets kundeoplevelse 2017, der gik til Nespresso.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelNetto tester nyt butikskoncept
Næste artikelGrøntsager rammer rekordpriser
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.