Nemlig.com sælger nu også legetøj

Onlinesupermarkedet ekspanderer og går ind på markedet for legetøj

Stifteren af Nemlig.com, Stefan Plenge, går nu ind på legetøjsmarkedet. Arkivfoto: Henrik Frydkjær

Netsupermarkedet Nemlig.com går for alvor ind på markedet for legetøj. Det sker med en udvidelse af sortimentet inden for legetøj med 300 varenumre, oplyser virksomheden i en pressemeddelelse.

Nemlig.com har hidtil koncentreret sig om at sælge dagligvarer, som leveres til kundernes...

DEL
Forrige artikelGæster valfarter til stormagasinets top
Næste artikelDetailhandlen presset på alle fronter
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.