Nemlig.com øger discountsortimentet

Foto: Nemlig.com

Online-supermarkedet Nemlig.com udvider nu ifølge fremtrædende helsides annoncer i flere dagblade antallet af varer, der matcher markedsleder Nettos priser, med 30 pct. til “over 2300”.

Dermed skærpes kampen om kunderne i det fortsat ret lille online-segment. Coop har efter sommerferien forsøgt at få mere liv i sin satsning, Coop.dk Mad, gennem tilbud om billigere eller gratis levering.

Nemlig.com begyndte at matche sine priser med discountkædernes i 2012, og har nu i to år kørt med ca. 1800 varer til discountpris.

DEL
Forrige artikelSkat flerdobler kontrolbesøg
Næste artikelUddannelsesaftaler kan nu indgås digitalt
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.