Nemlig.com lancerer indkøbsapp

Det online dagligvaremarked gør det fra i dag muligt at handle ind med en app

Foto: Nemlig.com

Fra i dag gør onlinesupermarkedet Nemlig.com det muligt for sine kunder at købe dagligvarer gennem en app. Det oplyser Nemlig.com i en pressemeddelelse.

Den nye app er udviklet, så det er nemt for kunderne at handle de sædvanlige ting. Ved hjælp af kunstig intelligens og machine learning skal indkøbsoplevelsen gøres mere personlig for kunderne.

F.eks. er kundens mest købte varer samt de af kundens mest købte varer, der er på tilbud, nu en central del af forsiden på den nye app, så kunden hurtigt kan genkøbe sine basisvarer, skriver Nemlig.com.

– Vi er i tæt dialog med vores mange loyale kunder, og igennem årene har de givet os en masse gode input til, hvordan de ønsker at købe deres dagligvarer hos os, og det er disse mange værdifulde ideer, vi nu har forsøgt at omfavne i den nye app. Vores kunder er heavy users af den mobile platform, faktisk bruger over halvdelen af vores kunder mobilen eller en tablet til at handle på, og vi glæder os derfor helt vildt til at lancere Danmarks mest personlige supermarked til dem, som de endda kan have med i lommen, hvor end de er, siger Stefan Plenge, adm. direktør i Nemlig.com.