Myterne om fuldkorn skal afskaffes

Kampagne fra Fuldkornspartnerskabet skal give forbrugerne mere viden om fuldkorn

Foto: Fuldkornspartnerskabet

If√łlge en ny unders√łgelse fra YouGov ved danskerne ikke nok om fuldkorn. F.eks. ved kun 39 pct., at havre indeholder fuldkorn og en femtedel tror fejlagtigt, at solsikkekerner kan betegnes som fuldkorn.

Men det vil Fuldkornspartnerskabet nu lave om på med en kampagne, der skal rydde op i...

Vil du have det hele med?

Pr√łv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelDagrofa sælger sine vækstmotorer
N√¶ste artikelDagligvarebranchens st√łrste udfordrer
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 √•r siden uddannelsen p√• Danmarks Journalisth√łjskole besk√¶ftiget sig med erhvervsjournalistik om is√¶r detailhandel og f√łdevarer. F√łr Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet p√• Foodwire.dk, √ėkologi & Erhverv og som medredakt√łr p√• Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver is√¶r nyheder og analyser.