Mød forbrugerne på Facebook

I takt med at sociale medier bliver en større del af flere og flere forbrugeres hverdag, rykker annoncørerne med for at ramme deres målgrupper på nye måder.

Foto: Colourbox

Ifølge en undersøgelse fra AIM Create er Facebook det mest populære sociale medie blandt danskerne – 75 pct. af befolkningen benytter Facebook ugentligt. Dernæst kommer YouTube, der benyttes af 49 pct. ugentligt og på tredjepladsen ligger Instagram med 18 pct.

Undersøgelsen viser, at der...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelKunderne får ideer til grill i butikkerne
Næste artikelMenys fagre nye grill-verden
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.