Menys første år: Væksten når knap 4 pct.

Salgsudviklingen i butikkerne i Dagrofas nye flagskibskæde slår markedet grundigt, siger kædens direktør

Meny på Hovedgaden i københavner-forstaden Søborg er en af dem, der for nylig har fået den helt store overhaling. Det løfter kædens vækst. Arkivfoto: John Ehbrecht.

Fra premieren i maj 2015 til og med maj i år har butikkerne i Meny øget deres salg med 3,7 pct., når man sammenligner med samme periode et år tidligere.

Den gang hørte flertallet af de 119 supermarkeder, som i dag udgør Dagrofa-koncernens flagskibskæde Meny, hjemme i den nu nedlagte...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelLidl vil også sælge lokale varer
Næste artikelFor meget regneark og for lidt innovation
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.