Meny vil have flere kunder til hverdag

Et nyt koncept, DiscountMatch, skal få kunderne til at købe andet end weekend- og gæstemad i Meny-butikkerne

Kædedirektør i Meny, Kenneth Pedersen Arkivfoto. John Ehbrecht

Fokus på kvalitetsmad er ikke nok til at trække forbrugerne ind i butikkerne til både hverdag og fest. Det har ledelsen i Dagrofas højt profilerede supermarkedskæde Meny måttet sande.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelOverskudsmad fra Smukfest stiller sulten hos socialt udsatte
Næste artikelNemlig.com udvider med nonfood
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.