Meny vil have flere kunder til hverdag

Et nyt koncept, DiscountMatch, skal få kunderne til at købe andet end weekend- og gæstemad i Meny-butikkerne

Kædedirektør i Meny, Kenneth Pedersen Arkivfoto. John Ehbrecht

Fokus på kvalitetsmad er ikke nok til at trække forbrugerne ind i butikkerne til både hverdag og fest. Det har ledelsen i Dagrofas højt profilerede supermarkedskæde Meny måttet sande.

Derfor lancerer kæden nu DiscountMatch.

Det betyder, at mindst 500 varer er mærket, så kunderne kan se,...

DEL
Forrige artikelOverskudsmad fra Smukfest stiller sulten hos socialt udsatte
Næste artikelNemlig.com udvider med nonfood
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.