Meny vil have fat i conveniencekunderne

Dagrofas madmarked præsenterer en ny serie af færdigretter

Foto: Meny

Meny har netop introduceret en serie af færdigretter, der skal tiltrække de kunder, der ellers køber maden på en restaurant på vejen hjem.

– Vi er hele Danmarks fødevaremarked, så det er naturligt for os, at give danskerne muligheden for at gå på opdagelse hos os og finde sunde, hurtige og nemme alternativer til aftensmaden, som ikke tømmer pengepungen. De danske forbrugere vil gerne have inspirerende indkøbsoplevelser, samtidig med, at de vil have nemme og hurtige valg. Med det her tiltag stadfæster vi, at Meny kan give dem begge dele, siger kædedirektør Kenneth Holmen Pedersen.

Conveniencekonceptet vil ifølge en pressemeddelelse fra Meny bestå af et bredt udvalg af friske, sunde og måltidsretter.

– Det her er et område, vi kommer til at investere kraftigt i. Vi har meget engagerede og fagligt dygtigt fagpersonale, der ved, hvordan man sammensætter et solidt måltid med god smag. Det er dem, der gør hele forskellen, siger kædedirektøren.

DEL
Forrige artikelSpar rykker ind i hovedstaden
Næste artikelUden mursten – ingen omnichannel
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.