Medier

Dansk Handelsblad A/S råder over flere forskellige print- og digitale medier, som kan være med til at levere effekt og resultater for dig som annoncør.

Avisen Dansk Handelsblad er vores stolte fundament og en del af et medlemskab hos os. Bladet læses af beslutningstagere og ledende medarbejdere i hele dagligvarehandelen.

De fleste holder sig desuden orienteret via vores daglige nyhedsbrev og websitet dhblad.dk med et konstant opdateret nyhedsflow fra vores branchekendte journalister.

Dansk Handelsblad

Dansk Handelsblad er det ugentlige omdrejningspunkt for hele dagligvarehandelen og detailsektoren. Avisen udkommer 45 gange årligt med et læsertal på 30.000 (Kantar Gallup 2. og 3. kvt. 2018). Læserne er primært beslutningstagere og ledende medarbejdere i butikker og på kædekontorer samt ansatte hos grossister, leverandører, rådgivningsvirksomheder m.fl.

Website og nyhedsbrev

I 2015 gik Dansk Handelsblad i luften med et spritnyt website med nyt for både læsere og annoncører. Sitet giver utallige muligheder for annoncering. Kontakt os endelig med dine ønsker. Samtidig vokser vores daglige nyhedsbrev, som er et effektivt medie til bannermarkedsføring til de mere end 7.000 modtagere. Vi vil til stadighed udbygge og optimere mulighederne online for dig som annoncør. Hjemmesiden byder på mange løsninger både som enkeltmedie eller i kombination med print.

RetailNews

RetailNews er et branchenetværk etableret i starten af 2012 og drives i fællesskab med Nordiske Medier A/S. RetailNews er det førende branchenetværk for dagligvare- og detailhandelens kæder, butikker samt leverandører og rådgivere og samler indholdet fra food-supply.dk og dhblad.dk på nye måder.

Via RetailNews kan beslutningstagere inden for butikker og kæder, rådgivere, leverandører m.fl. nemt komme i kontakt med andre, finde oplysninger om hinanden, købe/sælge nye og brugte produkter, inventar o.l., indrykke stillingsopslag og meget andet.

Kontakt salgsafdelingen og hør nærmere på tlf. 86 15 80 11