Matas øger konkurrencen på personlig pleje

Kæden lancerer et lavpriskoncept på deodorant og sæbe, samtidig med at apotekerne tager tilsvarende varer ned fra hylderne

Screendump: matas.dk Kæden vil på sin hjemmeside hele tiden fortælle, hvilke mindst 100 produkter, der er i butikkerne til lavpris.

Matas introducerer nu et nyt lavpriskoncept under navnet ALTID. Konceptet indeholder dagligvarer til personlig pleje til priser, der ”vil være fuldt ud konkurrencedygtige ift. lavpriskoncepterne på markedet”, skriver kæden i en pressemeddelelse.

Udmeldingen kommer samtidig med, at...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelTidligere Bilka-medarbejder til møde med chef
Næste artikelMohammad tilbudt job igen
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.