Mars får vækst på konfekture

Derimod gik salget af dyrefoder og fødevarer tilbage for Mars Danmark i 2016.

Mars har en stor produktportefølje med bl.a. Mars chokoladebar, Whiskas dyrefoder og Uncle Ben's ris.

Mars Danmark, der står bag en række internationalt stærke mærkevarer inden for konfekture og dyrefoder, har fået ny vækst.

Hele væksten blev i 2016 hentet fra salget af konfekture, mens salget af dyrefoder og fødevarer gik tilbage.

Mars Danmark øgede i 2016 nettoomsætningen med 1,7...

DEL
Forrige artikelAldi går efter pensionisterne
Næste artikelFødevarebranche vil hjælpe forbrugere med sundhedsråd
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.