Mange pakker fra Coops netbutik er forsinket

Et stort antal pakker købt på Coop.dk Shopping, er forsinket. Varer bestilt indtil 19. december når frem til kunderne inden jul, oplyser Coop

Logo: Coop Danmark
Mange pakker fra Coop.dk Shopping, bestilt fra midten af november til og med starten af december er forsinkede. Det skyldes først og fremmest problemer med indkøring af nyt lagersystem på Odense Nonfood Center, oplyser Coop i en pressemeddelelse. 

Det har medført ekstra mange opkald fra kunder, der er bekymrede for om deres varer når frem før jul. Vores telefonsystem er blevet så belastet, at det i perioder ikke har fungeret.

Coop.dk Shopping og Coop Kundeservice  har sat alt disponibelt mandskab ind for at ekspedere varer og besvare henvendelserne.

Alle varer, der er bestilt indtil 19. december, når frem til vores kunder inden jul. Hvis der, mod forventning, skulle opstå problemer, der forhindrer os i at levere, vil kunderne blive kontaktet direkte.

DEL
Forrige artikelThisted Bryghus kåret som Årets Danske Bryghus
Næste artikelNul vækst hos leverandørerne
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.