Maggi skaber vækst for Nestlé

Potentiale for flere produkter under Maggi-navnet i Danmark.

Maggi er meget mere end de klassiske bouillonterning. Foto: Nestlé

Nestlés kendte varemærke Maggi har en del af æren for, at fødevarekoncernen kan fastholde sin salgsvækst.

Nestlé-koncernen, der er verdens største fødevarevirksomhed, omsatte i årets første ni måneder for 420,8 mia. kr. og havde en organisk vækst på 2,6 pct. Nestlé Danmark...

DEL
Forrige artikelBestil en medarbejder via nettet
Næste artikelDen ukronede kejser af dansk dagligvarehandel
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.