Madsalget på nettet stiger kun marginalt

Mens danskernes e-handel voksede med 14 pct. sidste år, steg salget af dagligvarer, mad og drikke kun med 0,4 procentpoint

Nemlig.com scorer højt, når det kommer til tilfredshed med handlen på nettet. Foto: Nemlig.com

Salg af dagligvarer, mad og drikke udgør fortsat et stort potentiale på nettet, viser E-handelsrapporten 2017 fra FDIH.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelNetto-ledelse får krasse ord fra erhvervsmand
Næste artikelNu går jagten på de bedste ind – igen
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.