Madekspert: Madindkøb skal være en oplevelse

Handlen skal blive bedre til at skabe  indkøbsoplevelser og udnytte digitaliseringen.

Foto: The Whole Food

 

 

Danske dagligvarebutikker udfylder i dagkun rollen som vareforsyning i stedet for at give forbrugerne gode indkøbsoplevelser, når de skal købe fødevarer til dagens måltider.

Vurderingen kommer fra lektor ved Copenhagen Business School (CBS), Mogens Bjerre, der har beskæftiget sig med...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelInco åbner i tidligere Metro-varehus
Næste artikelVind en studierejse til Dubai
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.