Mad på nettet skal øge Bilkas omsætning med trecifret millionbeløb

I løbet af efteråret åbner de første af kædens varehuse med en ”bestil og hent”-service, der skal øge omsætningen med 3 pct.

Kædedirektør i Bilka foran containeren, hvor medarbejderne på hovedkontoret i dag kan afvente varer, de har bestilt på nettet fra Bilka i Tilst. Foto: Helle-Karin Helstrand

Der er endnu ikke sat en præcis dato på, men inden for de kommende måneder kan Bilkas kunder i Aarhus og København slippe for turen rundt i det store varehus, når de skal have mælk, brød og vaskepulver.

Turen klarer personalet, når kunden har bestilt sine varer via en app eller...

DEL
Forrige artikelForurenede æg solgt i danske supermarkeder
Næste artikelFælles front for at aflyse afgiftsstigning
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.