”Lys er ikke bare lys”

Forud for Coops omfattende LED-projekt har test af produkter vist op imod 30 pct. afvigelse i forhold til databladet

Også hos Dansk Supermarked har man fokus på fordelene ved LED-lys. Arkivfoto: Claus Sjödin.

LED er kommet på agendaen i mange butikker og virksomheder. Særligt, fordi strøm-forbruget er langt mindre og levetiden væsentlig længere end ved andre lyskilder, og tilbagebetalingstiden derfor oftest er ganske få år.

Hvad en stor del dog undlader at fokusere på, er medarbejdernes...

DEL
Forrige artikelGamle fødevarer omdannes til grøn energi
Næste artikelMillioner til Coop Crowdfunding
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.