Løgismose Meyers har stigende efterspørgsel

Omsætningen i 2016 voksede med over 10 pct., mens der fortsat er minus på bundlinjen.

Løgismose sælger mange af sine fødevarer gennem discountkæden Netto.

Efterspørgslen efter fødevarer med god smag og kvalitet stiger. Det mærker man tydeligt i fødevarevirksomheden Løgismose Meyers, der blev dannet i 2014 som en fusion mellem Løgismose og Meyers Holding.

Regnskabet for 2016 viser igen salgsrekord for Løgismose Meyers gruppen, der havde en...

DEL
Forrige artikelFødevarer i fokus på folkemøde
Næste artikelIrma får vietnamesisk restaurantkæde som partner
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.