Løgismose får styrket sit brand i Netto

Det mangeårige partnerskab mellem Netto og Løgismose har skabt gode madoplevelser til hverdagspriser

Løgismose har fået styrket sit brand gennem samarbejdet med Netto, siger adm. direktør Tørk Furhauge, Løgismose Meyers. Foto: Ulrik Samsøe Figen

Netto har mange leverandører. De store mærkevareleverandører er der – og så er der Løgismose. Det mangeårige partnerskab mellem Netto og Løgismose har vist, at discount også er kvalitetsfødevarer.

Adm. direktør for Løgismose Meyers, Tørk Furhauge, deltog ved åbningen af den nye...

DEL
Forrige artikelDaloon-vækst i Danmark på ni pct.
Næste artikelSallings discountkæde skal være hyggelig og dansk
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.