Lidls app skal kunne meget mere

Med ti ugentlige specialtilbud og konkurrencer skal den to måneder gamle loyalitetsapp øge Lidls omsætning

Thomas Thybo med den nye Lidl-app Foto: Lidl

Mens en stor del af danskerne gik på sommerferie i uge 26, begyndte Lidl ikke alene en nedsættelse af prisen på en række varer, kæden sendte også en loyalitetsapp, Lidl Plus, på gaden.

Ind til videre tilbyder appen – udover tilbudsavisen, en række specialtilbud, skrabelodder og en...

DEL
Forrige artikelHans Just i nyt rekordregnskab
Næste artikelDiscountkæde er klar til at sætte flere priser ned
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.