Lidl vil ind i kampen om netkunderne

Inden tre år har Lidl Danmark en webshop, der dog ikke i første omgang har fuldt sortiment

I midten adm. dir. i Lidl, Dirk Fust, der netop har præsenteret placeringen af kædens kommende hovedkvarter sammen med rådmand for Teknik og Miljø i Aarhus Kommune, Bünyamin Simsek (th), og ejendoms- og udviklingsdirektør i Lidl Mads T Nielsen på Godsbanen i Aarhus, hvor hovedkvarteret skal ligge.

Det er slet ikke ukendt for Lidl at sælge sine varer over nettet. Det gør den internationale discountkæde flere steder i verden - i Schweiz kan kunderne bl.a. kan købe måltidskasser, mens Lidls webshops i andre lande har fokus på nonfood.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelCoop forventer fortsat bankunderskud
Næste artikelDansk Retursystem foran store investeringer
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.