Lidl hopper med på samlemærke-bølgen

Som stort set alle andre kæder giver den tyske discount discountkæde nu også kunderne mulighed for at samle mærke.

Den femte Ice Age-film rammer de danske biograflærreder i juli, og den premiere udnytter Lild til at indlede en samlemærkekampagne.

Mens Dansk Supermarked og Coop ofte har kampagner, der giver mulighed for at købe varer til en billigere pris, når man samler mærker nok, har Lidl valgt en kampagne, der med klistermærker fra en kendt film, skal tiltrække børnefamilierne – ganske som Meny har gjort i en af sine kampagner.

Kunderne kan samtidig vinde en billet til filmen.

 

 

 

DEL
Forrige artikelLandmad åbner i Aalborg
Næste artikelDatovarer hitter blandt unge
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.