Levering udfordrer fortsat Osuma

Mens e-commerce-selskabet giver plus på bundlinjen, er der stadig underskud i distributionsdelen i onlinesupermarkedets 2017-regnskab

Arkivfoto: Ulrik Samsøe Figen

For første gang, siden onlinesupermarkedet Osuma blev etableret i 2007, er der sorte tal på bundlinjen. I hvert fald i det ene af de to selskaber, som Osuma i 2016 blev delt op i. Det andet giver til gengæld et minus på bundlinjen, der ophæver de positive tal, så det samlede selskab kommer...

DEL
Forrige artikelNestlé vil genbruge al emballage
Næste artikelVækst i vegetariske fødevarer på 40 pct.
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.