Leverandører kobler sig på nye trends

For leverandører ligger der gode muligheder i at udvikle nicheprodukter til sællerter

Det stiller store krav til leverandørerne - og dermed også detailhandlen - at satse på de nye trends. Arkivfoto: Henrik Frydkjær

Leverandørerne har rigeligt at holde styr på. Ikke blot skal de fastholde og udbygge markedet for deres eksisterende produkter, men de skal også tage bestik af et væld af nye behov og værdier hos forbrugerne og vurdere, om små, spirende trends kan udmønte sig i et salgbart produkt.

Det...

DEL
Forrige artikelDagligvarer fylder mindre i grænsebutikkernes tilbudsaviser
Næste artikelDSK ønsker et nationalt tobaksforlig
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.