Leverandører går ind i omnichannel

Producenter og handel skal indgå et stærkere samarbejde om salg på fremtidens omnichannel, mener analysefirmaet Nielsen.

Onlinesalg giver helt nye muligheder for at sikre nye kunder og øge antallet af indkøbsture og flere store kurve ved at samarbejde indenfor marketing. Foto: Henrik Denman

Salget af dagligvarer på nettet kræver langt større samarbejde mellem leverandører og kæder end hidtil, hvis de vil gøre sig interessante over for forbrugerne og skabe en bedre indtjening.

Det fastslår analysefirmaet Nielsen i en ny rapport om omnichannelsalg af dagligvarer, hvor varerne...

DEL
Forrige artikelSnackbarer bliver mere populære
Næste artikelForbruget med Dankort vokser igen
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.