Landbruget er ingen rar fjende

Når Coop skærper sin satsning på økologi, løber man samtidig en risiko for at skabe modvilje på landet

Arkivfoto: Helle-Karin Helstrand

Fronterne blev pludselig trukket uventet meget op, da Coop Danmark sidst i september satte en ny kampagne i søen for at sælge flere økologiske produkter under overskriften "Øktober".

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelPer Bank begejstret over Bilkas indtog i Randers
Næste artikelNye trends og teknologier i handlen
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.