Lagkagehusets ekspansion koster på bundlinjen

Lagkagehuset åbnede i 2017 15 nye butikker i Danmark og venter at åbne samme antal butikker i år

Lagkagehusets ekspansion koster på bundlinjen. Arkivfoto: Henrik Denman

Flere nye butikker har som ventet øget omsætningen i bagerkæden Lagkagehuset betragteligt. Men det store investeringsbehov har samtidig sat sig spor i indtjeningen, som er reduceret markant i forhold til tidligere år.

Lagkagehuset blev etableret af Ole Kristoffersen og Steen Skallebæk i...

DEL
Forrige artikelNemlig.com sælger nu også bøger
Næste artikelNorske Reitan Convenience vinder international pris
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.