Lagkagehusets ekspansion koster på bundlinjen

Lagkagehuset åbnede i 2017 15 nye butikker i Danmark og venter at åbne samme antal butikker i år

Lagkagehusets ekspansion koster på bundlinjen. Arkivfoto: Henrik Denman

Flere nye butikker har som ventet øget omsætningen i bagerkæden Lagkagehuset betragteligt. Men det store investeringsbehov har samtidig sat sig spor i indtjeningen, som er reduceret markant i forhold til tidligere år.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelNemlig.com sælger nu også bøger
Næste artikelNorske Reitan Convenience vinder international pris
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.