Kvickly-tilbud skal give kunderne ”værdi i hverdagen”

Madmanifestets temaer er svære at få øje på i Coops tilbudsaviser

Screendump: Irma.dk

“I Coop har vi en vision om at sætte det gode måltid, den gode vare, og de gode valg på dagsordenen”.

Sådan indleder Coop sit tre år gamle Madmanifest, hvis formål er at flytte danskernes fo-kus fra madpriser til madkvalitet.

Noget tyder dog på, at dagligvarekoncernen, hvis kæder alle...

DEL
Forrige artikelLettere at finde de rette grillkul
Næste artikelSalg af måltidskasser boomer
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.