Kvickly skal sælge for 10 mia.

Kædedirektør Søren Steffensen forklarer, hvordan Kvickly-kæden skal skabe vækst

Kædedirektør Søren Steffensen deltog i Kvicklys travle dage på Roskilde Festival og er nu klar til at rulle fremtidens Kvickly varehuse ud i hele landet. Foto: John Ehbrecht

Kvickly er kommet ind i en positiv udvikling, hvor kæden har vendt mange års røde tal på bundlinjen til et overskud de sidste to år.

Den udvikling skal fastholdes, og kædedirektør Søren Steffensen har opstillet de økonomiske mål, som varehuscheferne og deres medarbejdere sigter...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelNetto-partnerskaber med kort levetid
Næste artikelDagrofa henter ny marketingchef fra BR
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.