Kunder skal betale mere for dansk mælk

Selvom importen falder og langt de fleste af supermarkederne kun har dansk mælk på hylderne, køres der kampagner, der skal få forbrugeren til at vælge mælken fra de danske mælkebønder over den fra de tyske eller svenske.

Ifølge kommunikationsdirektør i Coop, Jens Juul Nielsen er det...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelFranchisedrift giver større incitament
Næste artikelImporten af mælk falder fortsat
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.