Konkurrenter æder stadig af Remas markedsandele

Norgesgruppen og Coop Norge går fortsat frem i markedsandele på Rema 1000s bekostning. Men tempoet er faldet

Geir Inge Stokke, koncernchef i Coop Norge, kan være en glad mand. Lavpriskæden Coop Extra vinder for tiden markedsandele i hurtigt tempo. Foto: Coop Norge

I 38 år gik det nærmest uafbrudt fremad for norske Reitangruppens lavpriskæde Rema 1000 i hjemlandet.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelFrederiksberg Centret er Danmarks bedste shoppingcenter
Næste artikelCatalanske frihedsdrømme får San Miguel til at flytte
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.